Despre Government Hooker




Intrebat de MTV, ce crede despre noua melodia a lui Gaga " Government Hooker", Dj White Shadow, unul din producatorii albumului Born This Way a afirmat :

" Pentru mine, acesta este piesa mea preferata, si reprezinta o bestie.Nici nu stiu cum sa ma explic. Born This Way nu este un album pop; este o capodopera a muzicii pop. Daca nu exista o categorie pop in muzica, nu l-ai putea numi [albumul] muzica pop.

Eram in studio in Vegas si ascultam niste chestii hip-hop cand am dat peste asta [ un beat mai vechi produs de el] si vorbeam despre cantece mai rapide, iar cand i-am redat beat-ul rapid, Vince [seful lui Gaga] a fost "Whoa!". Ea [Gaga] a intrat in camera, i-am aratat ei si producatorului ei melodia. A inceput sa cante peste melodie, sa creeze refrenu. A terminat-o [melodia] extrem de repede.
Vocea barbatului din melodie este garda ei de corp. Stateam si ne gandeam cum sa cream o voce computerizata cand am zis " Adu-l pe Pete aici." Are un accent German si nu trebuia decat sa citeasca de pe foaie. A fost o nebunie, si el chiar vorbeste asa.

Asa e sa lucrezi cu Gaga. E ca o supernova. Cand intra intr-o camera, lucrurile incep sa explodeze. Se gandeste la lucruri pe care nu le pot intelege. Nu imi pot explica, si sunt o persoana creativa. "

Paws Up!

This entry was posted in

Leave a Reply