Gaga pe coperta revistei Bazaar + Interviu


..

Gaga va aparea pe coperta revistei Harper's Bazaar din luna aceasta.

Puteti vedea mai jos pozele si citit interviul COMPLET tradus in romana EXCLUSIV pe Romanian Gaga.

..








Acum cateva luni, Donatella Versace a deschis usile arhivei Versace din Milano, care contin piese  din gloriosii ani ai Medusei, pentru ca Lady Gaga sa poata trage cu ochiul. "Eram eu si prietenii mei", si-a amintit Gaga. "Fugeam toti prin depozit razand si proband jachete si pantofi. Am inceput sa plangem la un moment dat. Am visat toata viata sa vad acele tinute."

Nu este un secret ca Lady Gaga iubeste sa se imbrace in Mugler, Alexander McQueen, carne. In ultima vreme "sunt cativa copii eminenti din Parsons. Am purat haine de la foarte multi designeri tineri" a explicat ea. A purtat o rochie Hussein Chalayan facuta special pentru "You and I" si afirma ca fara McQueen ar fi "dezbracata" .Dar nu pentru acest photoshoot ce va fi vazut in curand intr-un filmulet fashion facut in colaborare cu fotografii Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. Vom vedea o Gaga cu fata goala ce se dezbraca usor de buna voie.

Desi pare o departare de la teatrala Gaga, ea spune ca nu vede nicio diferenta. "Nu vad totul ca fiind natural" explica ea. "Cred ca artificialul este noua realitate. Este mai mult despre a fi sincer si onest pentru a reusi ceea ce vrei sa faci. Fie ca port foarte mult machiaj sau chiar deloc, sunt intotdeauna aceeasi persoana inauntru."

Dar se uita ea vreodata in oglinda din baie dimineata gandindu-se : Iar o luam de la capat. "Cateodata da. Depinde de starea mea de spirit in acea zi. Dar eu cred ca perceptia de <<a pune machiaj>> in fiecare  zi este falsa."

In mintea lui Gaga << a pune machiaj>> este un subiect ce poate fi interpretat. "Nu crezi ca imaginea de pe coperta revistei e putin artificiala?" intreaba ea. "Exista ideea aceea ca totul e natural, dar totul e facut sa para natural. Este o inventie. Inventiile mele sunt diferite. Intotdeauna sunt intrebata de artificiul meu, dar nu e moda bazata pe ideea ca putem crea o fantezie? "

Unii pot spune ca monstruletii ei ar putea fi dezamagiti, daca ea ar incepe sa poarte jeansi si tricouri. "Incerc sa nu ma axez pe ceea ce oamenii asteapta de la mine" spune ea. "Cred  ca ceea ce e minuta in relatia mea cu ceilalti este ca ei asteapta ceva ce nu asteapta de la mine."  

Ce se asteapta de la Gaga este iubirea ei pentru moda si abilitatea ei de a o folosi ca un minunat performer. Iubirea ei pentru couture - rochiile facute special de Armani, iubirea epica cu stilistul de la Mugler, designer-ul Nicola Formichetti, toate supramodelele Versace. "Exista o pereche de pantofi pe care o am de ani intregi si au costat doar 25 $. M-am atasat emotional de ei si de fiecare data cand ii vad, imi pot auzi fanii si simt bass-ul venind din josul scenei."

Cateodata, desigur, pantofii sunt cea mai substantiala parte a costumatiilor lui Gaga; imaginea corpului ei este la fel de curajos ca si moda ei. "Sunt un spirit liber" spune ea. "Chiar si cand eram mica, obisnuiam sa fug dezbracata prin fata dadacei mele, innebunind-o." Ea are incredere in corpul ei si face yoga. "Fac Yoga, fac Bikram si alerg si mananc foarte sanatos. Stiti voi, munca mea ma hraneste intr-un fel. Sunt in forma muncind foarte tare."

Chiar si cand nu e in turneu, Gaga munceste  " aproximativ 16-20 de ore pe zi. Si cand sunt singura, scriu, imi imaginez, creez lucruri, si decid ce vreau sa fac in interpretarile viitoare. Nu prea iau pauza."

Si datorita programului ei de calatorie, Gaga petrece foarte mult timp singura. "Cand esti singur la fel de mul ca si mine" observa ea " devii obisnuit cu singuratatea ta si o imbratisezi."  Cateodata se afunda in literatura, in piese de teatru. " Imi place John Patrick Shanley. Si am citit cateva carti pe care le-am iubit cand am fost la scoala de teatru, Bertolt Brecht de exemplu. Aceste carti mi-au schimbat viata."

De asemenea, Gaga a inceput sa experimenteze surfing-ul pentru prima data in vacanta ei din Mexic in august. " Am cazut extrem de mult la inceput" spune ea " dar unul din suferi mi-a zis << Acum ca poti sta in picioare, doar uitate in viitor si bucurate de calatorie>>. Mi s-a parut o metafora extrem de interesanta despre viata."

Gaga a postat pe twitter celor 13 milioane de monstruleti scriind " Yeah, aia sunt eu. Fara tocuri, baby." Era atat de naturala.

This entry was posted in

Leave a Reply